..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

28 augusti 2012

Hoppas...

...på lite träningsvärk i morgon. Ja ni läste rätt, jag genomförde dagens styrkepass.

Korrigerade ett av de tidigare styrkepassen och valde att göra det med några färre övningar i tre set istället för två. Sista setet brände rejält kan jag lova. har nog varit för "mesigt" med två tidigare.

Dagens promenad uteblev, vaken natt med dottern gjorde varken lillfia eller mamman särskilt pigg idag. Så att promenera och hämta henne kändes som att utmana ödet i onödan. Det kommer fler tillfällen. Istället myste vi i soffan med lite film, virkning och en god kopp kaffe med grädde.

Någon bild på dagens middag hann jag inte med, kom på det först efter jag satt i mig allt. Det var iallafall ugnsbakad lax med tomat och fetaostsallad, till det dotterns favoritsås, cremefraiche med lite majonäs och chilisås. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar