..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

24 augusti 2012

Rutinerna...

...börjar falla på plats.
Nästa vecka räknar jag med att klämma in fler träningspass. Det ger mig ju mer energi än vad det går åt att genomföra. Den här veckans träningsschema föll totalt, iof rätt väntat. Jag är nöjd ändå att ha lyckats få in nåt enstaka pass iallafall plus lite promenerande.

Träningen idag består av städning, bäst att passa på när energi och lust infinner sig. Dammsugning, toalett skrubb, skura golv, vika in tvätt i garderoberna och tvätta två maskiner plus hänga. Tänkte slippa vara inomhus i helgen å fejja när maken väl är hemma. Vi har en hel del att ta rätt på ute på gården (tex. häcken jag mejjade ner häromdagen). I morgon blir det en promenad före frukost eftersom maken är hemma, bäst att passa på innan han drar iväg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar