..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

8 augusti 2012

Jag

Jag mår bra
Har galet mycket energi
Minskar i vikt
Nu behöver Jag ytterligare en spark i baken, därför antar jag höstutmaningen.

På åtta veckor ska jag gå ner 4 kg.

Mitt upplägg är följande:
Må bra och använda all energi jag har.
Äta LCHF, vilket jag redan gör sedan 2010.
Promenera, vilket jag redan gör 25-35 km/vecka.
Börja styrketräna!! Den stora förändringen och utmaningen, två styrkepass i veckan.

Jag har googlat och förkovrat mig. Entusiastisk som jag är har jag gjort fyra olika träningsprogram, väl nedskrivna med bilder och förklaringar.
ALLA kommer att ta kol på mig eftersom jag är helt otränad, mina muskler kommer få ett bryskt uppvaknande ur dess långa dvala. Hoppas utförandet blir lik noggrant som förberedelserna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar