..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

13 augusti 2012

Starten...

...har gått i höstutmaningen!
Invägningen är gjord! Ikväll ska jag ta fram måttbandet och mäta lite. Häromdagen tog jag lite bilder i olika vinklar för att kunna jämföra resultaten. Mest för egen skull, kanske vågar ja offentliggöra dem senare....

Klockan ringde 6.00 och 6.20 klev jag utanför dörren. Inte pigg men taggad. Vågade inte gå på fastande mage så jag tog två skivor enriskorv och två skivor ost, drack ett glas vatten. Sista kilometern kände jag mig lite yr. Nästa gång lägger jag till lite kaffe som jag fick lite tips om. Det blev iallafall 5km, tre omgångar tabata-intervaller inlagt i det, det ökade pulsen skönt.

Väl hemma blev det efterlängtad frukost, äggsmör, frökex med smör och ost, till det kaffe med grädde.

1 kommentar:

  1. men hejjahejjahejja ! FASEN va kul ! ja att du oxå kör hårt :) fasen va snygga vi kommer va till jul ;) och de e klart du törs skriva eller visa bilder med siffror... jag törs då törs du! Det är bara peppande ! Ja för en själv :) Mina bilder kommer efter dessa tre veckor me nutrilett.

    KRAM !

    SvaraRadera