..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

15 augusti 2012

Jakten på km...

...fortsätter. I vintras började jag jaga kilometrar. Blev galet peppad att se prickarna i kalendern. Appen Runmeter kan kopplas till kalendern i min telefonen, varje promenad visade nya prickar.

Började lite trevande efter förlossningen med korta promenader och ca. 12km/vecka och innan jag råkade bryta tån i juni var jag uppe i ca. 35km/v.

Har haft ett avbrott på dryga månaden pga. tån och började lite trevande med endast några promenader i veckan, men nu ska jag öka takten igen. Höstutmaningen peppar! Snart börjar dottern förskoleklass och vi önskar en fin höst och ser fram emot många promenadhämtningar med mellis i lekparken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar