..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

15 augusti 2012

Tredje...

...dagen i rad som jag promenerar innan frokost. Klockan ringde 5.50 och 6.08 klev jag ut genom dörren. Trött, men inte lika seg i benen som tur var. Det blev 4 km, i morgon måste jag nog ställa klockan på 5.30 så jag hinner gå en långprommis.
Igårkväll körde vi åter igen ett av styrkepassen jag fixat ihop, de flyter på bra, armar och axlar fick sig en omgång så jag hoppas på lite träningsvärk framåt eftermiddagen. Träningsvärken har inte gått över helt i benen än sen i söndags...

Idag börjar maken jobba och till veckan drar hans resor igång så jag måste passa på att ta morgonpromenader några dagar till när han håller sig på hemmaplan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar