..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

19 oktober 2012

En...

...bra dag!

Idag känner jag mig pigg och stark igen. Så skönt att det var en kortvarig svacka, jag kan mest bara gissa mig till vad det kan bero på men struntar i att analysera det nåt djupare när det gick över så snabbt. Grått och trist även idag, dock utan regn vilket är ett stort +. Dessutom försöker solen sippra sina strålar genom diset, vackert som ni ser på bilden.

I går kväll tog jag mig ut på en promenad. Det blev 6 km och ett väldans tempo, skulle nog gissa på nåt slags rekord. Gissa måste jag göra eftersom runmeter appen hade fått spunk igår. När jag hade gått två km (vet det eftersom jag gått samma väg ca 100 ggr snart) så kollade jag läget eftersom jag kände att jag hade startat i rask takt, den visar 4,35 km och jag VET att jag nollställde den när jag började. Nollade den igen för att kunna se hur snabbt jag gick och ändå fungerade den INTE. Jag blir galen när tekniken inte fungerar och jag vill ju så gärna jaga mina kilometrar i kalendern!! Innan nästa promenad (förhoppningsvis i morgon före frukost) så ska jag kolla vad som är fel...

När jag kom in från promenaden målade vi sista varven på hurtsen och den blev jättefin. Nu ska det "bara" möbleras om och stuvas undan så den kan få komma på sin rätta plats.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar