..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

10 oktober 2012

Glömde...

...igår att berätta!!

Igår klarade jag mitt mål i höstutmaningen, en dag "försent"!! Känner mig jättenöjd! Och i morse hade jag bytt ental igen, det flyter på nu.

Igår hade vi en produktiv dag. Jag och lilleman var på babysång och åt samtidigt lunch på vårt fina folketshus. Maken hade ett uppehåll över dagen och gjorde oss sällskap. Dottern följde med en kompis hem efter skolan så jag och maken tog en lååång lunch innan vi åkte hem och gjorde ett städröj. Mannen damsög, jag körde en helomgång inne på toaletten, tvättade och hängde en tvätt. Så skönt när det är gjort! Maken åkte och jobbade igen och efter middagen kom en vän förbi på lite lek, surr och kvällsfika. När nattningen var avklarad gick jag över till grannen som hade lite mingel, fika och försäljning i sin smedja och blev kvar där rätt länge. Hade lite svårt att somna direkt eftersom hjärnan gick på högvarv.

I natt vaknade jag 2.30 och kände mig lite underlig, somnade om och vaknade 4.15 och kände mig fortfarande underlig och pigg?? hur det nu gick till... kom på att jag glömde att äta middag igår... snopet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar