..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

29 oktober 2012

Kvällen...

...ikväll ser ut som de flesta kvällarna nu för tiden.

Vi hinner knappt svälja sista tuggan så ska bordet snabbt plockas av och spelplanen ska plockas fram. Dottern fick "Den försvunna diamanten" i födelsedagspresent av sin gudmor och vi har nog spelat det minst 50 gånger sedan dess. Ofta väljer hon spel före att se på TV på kvällen, inte alls mig emot.

Ikväll var det precis som vanligt med ett litet undantag.... jag tog mig ut på promenad!! Jätteskönt väder men inget promenadvänligt underlag tyvärr. Det blev två steg framåt och ett steg bakåt, lite extra benträning kan jag också välja att se det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar