..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

16 november 2012

Favorit...

...i repris.

Det blev 6,5 km strandpromenad idag också, dagen till ära i sällskap av maken. Strålande sol och snabbare tempo. Igår vågade jag inte ta ut mig helt eftersom jag inte visste hur jag skulle orka med vagnen i 1 km brant uppförsbacke. Idag gick vi på 15 min snabbare tid. Veckans hitills totala sträcka är på drygt 2,7 mil vilket innebär att veckans promenadutmaning är utförd. Får se hur mycket mer promenerande det blir som bonus?!

Dagens lunch blir hemgjorda ostburgare i salladsblad med avokado och greenchili. Ska bli riktigt gott efter långpromenaden och med bästa sällskapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar