..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

12 november 2012

Om...

...jag hade parkerat häcken efter nattningen av barnen hade jag aldrig tagit mig ut.

Men se det gjorde jag inte. Jag kände mig seg som kola och trött, men jag kan ju inte frångå min promenadutmaning efter bara en vecka. Förra veckan gick jag 4 km en dag, 2 km en annan och inget alls en tredje och det var tufft att känna pressen inför helgen att ha 1 mil kvar att gå. Så nu ska jag inte ligga på latsidan i början av den här veckan.

Kan inte skryta med att det var något studs i mina steg ikväll heller, det kändes bara sååå segt och tur att jag hade musik i öronen så jag inte somnade där på vägen. .  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar