..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

8 november 2012

Skön...

...kvällspromenad blev det igår.

Tur att det inte finns några modepoliser när det gäller träningskläder där jag bor... Det blåste fortfarande rätt mycket när jag begav mig ut och mina vanliga fingervantar kändes inte som något bra alternativ, mina tjocka Hestrahandskar skulle bli aningens varma, så jag tog mina lätt fodrade trädgårdshandskar men snygga lerfläckar. De matchade ypperligt till mina byxor som blev aningens leriga runt benen i lerpromenaden häromdagen... Det kändes kallt precis när jag gick iväg, men när jag väl fått upp ångan så var jag alldeles lagom klädd.

Drygt 4 km blev det i hyfsat tempo. Är uppe i nästan 1,2 mil hittills den här veckan och jakten fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar