..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

5 november 2012

Gårdagen...

...gick ju galant!

Så jäkla underbart att vara på badhuset hela familjen, vi hade det jättemysigt. Vi badade en timme och jag och lilla fröken bastade och satt och pratade ett tag. Eftersom jag ser rätt dåligt utan glasögon och knappt såg några andra så lådsades jag att de andra såg mig lika dåligt. Och om det nu var någon som råkade bry sig så skiter jag högaktningsfullt i det på ren svenska. Jag simmade 28 längder och kändes att det var länge sedan sist och fick verkligen mersmak, det kommer inte ta 8 år till nästa gång jag simmar! Efter badningen blev det lunch på McDonalds och en tur på Toys R Us och IKEA, därefter en tur till mamma och pappa för tacosmiddag. Bara mys hela dagen!

Utmaningen nu då. Veckans resultat blev +/- 0. Helt ok och jag vet vad det beror på, bara massa vatten i kroppen som ligger och skvalpar.

Kommande veckas meny ser ut som följer:
Måndag: Chorizo och stekt ägg
Tisdag: Tacopaj
Onsdag: Nikalouktasoppa
Torsdag: Flygande Jacob
Fredag: Kött, ugnsgrönsaker och vitlökssmör
Lördag: Fläskfilégryta
Söndag: Lax




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar