..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

4 november 2012

Kliva...

...ur bekvämlighetszonen.

Idag ska jag göra något jag inte gjort sedan 2004. Innan dess gjorde jag det ganska ofta eftersom jag bodde centralt och hade det inom promenadavstånd. Då blev det iallafall två gånger i veckan. Nu som sagt har jag inte gjort det på... åtta år! Helt otroligt, kommer jag ihåg hur man gör ens?

Vi bestämde i fredags att vi skulle ta en familjedag och göra något roligt, det ska bli första gången för lillkillen och det ska bli spännande att se hur han reagerar och vad han tycker. Vi ska alltså besöka badhuset.

Jag provade min baddräkt för nån vecka sedan och kunde ha den, hade det varit för 3 månader sedan hade det inte gått alls och bara det känns som en stor vinst. Jag har haft lite funderingar på att ta upp simningen igen eftersom jag tycker det är jätteskönt att simma. Har kollar tider och priser, så om det känns bra idag kan det nog hända att det blir fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar