..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

12 november 2012

Jamen...

...det här går ju bra!

Igår hade jag ingen som helst förhoppning om viktnedgång, vågen visade + och känslan i kroppen var inte alls rolig framåt kvällen. Men som ett under så visade vågen minus. Totalt sedan 8/10 är det - 2,5 kg.

Min egen lilla promenadutmaning går också bra, det blev 2,7 mil förra veckan och nu ska det bara hålla en vecka till och en till och en till... Känner att det har blivit som ett måste, precis som det var i våras (innan tåbrytningen). Rastlösheten kryper över mig framåt kvällen och jag VILL ut!

Veckans mat bestämde vi tillsammans igår vid frukosten:
Måndag: Hemgjorda hamburgare
Tisdag: Fläskfil'e med wok
Onsdag: Baconsås
Torsdag: Kryddkorv och ägg och pastagratäng
Fredag: Kyckling med currysås
Lördag: ?
Söndag: 90-årskalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar