..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

2 januari 2013

Inför...

...det kommande året.

En sak är säker, jag ska inte lämna några nyårslöften. Jag har haft samma två år i rad och det har jag brutit. Nu var det inget i stil med hälsosammare liv eller prioritera mig själv eller träna mera utan att jag skulle lära mig sticka raggsockar... om jag inte lämnar det som löfte i år så kanske jag lär mig. Går det att virka sockar istället?! då kanske det inte tar emot så förbaskat, det där med stickning är ju inte min grej. En virknål är så mycket enklare att hålla reda på än två stickor och hur knöligt ska det inte då vara med fem stickor?

Nä några löften blir det icke!

Eftersom 2012 var ett riktigt bra år så är jag nöjd om 2013 endast blir hälften så bra. Att jag får fortsätta må bra, vara glad och lycklig tillsammans med min fina familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar