..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

4 december 2012

Lucka nr:4

Nu är dagens lucka avklarad. Kan konstatera två saker:
1. jag har världens sämsta kondis + teknik
2. jag är väldigt bekväm av mig och genar gärna på tiderna...
Det sista är ju egentligen rätt dumt eftersom det endast går ut över mig själv. Mer fusk = mindre träning och mindre effektivt helt enkelt.

Tabata-timern fick hjälpa mig även idag och jag kombinerade två övningar i varje omgång:

1. Burpees & kvast sidan

2. Jumpin jacks & kvast knä-över huvud

3. Höga knän & Höga knän snett mot motstående armbåge

Jag körde igenom dessa tre två gånger, totalt 24 minuter + 45s*3 med plankan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar