..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

9 december 2012

Lucka nr:9

Tog mina enormt träningsvärkande ben ut på en 5,6 km lång promenad ikväll. Kan inte förstå att lite knäböj och utfall kan ge sådan träningsvärk, eller jo det kan jag ju efter som jag är helt otränad, men ändå. I morse var det -5 grader och en promenad kändes väldigt lockande, ikväll efter nattning när jag skulle klä mig hade det sjunkit till -15 grader, inte riktigt lika lockande. Alla bylsiga kläder gör att studsen i stegen försvinner och jag känner mig smidig som en elefant i en porslinsbutik. Fuktig kyla och dimma gjorde att jag inte såg något runt omkring mig, jag mötte inte någon längs vägen... tror jag. Undra vad det finns bakom morgondagens lucka? Jag hoppas verkligen inte att det är styrketräning/ben iallafall!! Måste kika tillbaka och se vad jag har skrivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar