..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

29 december 2012

Vaken...

...natt och seg morgon.

Mardrömmar för dottern i natt vilket innebar sängskifte vid ettsnåret. Inte helt lätt att somna om med tanke på att jag drack två stora muggar kaffe kl. 20 i går = koffeinnipprig när jag lagt mig i dotterns säng. Vaknade kl.6 av att lillen gurglade glatt och gjorde då ett halvhjärtat försök att få honom att somna om, utan större framgångar. Sedan tog det inte lång stund innan resten av gänget vaknade.

Så nu sitter jag med en kopp kaffe och tänkte mjukstarta dagen.

Kunde inte hålla mig ifrån att fuskväga mig i morse heller och det ser bra ut inför måndag och tisdag. På måndag avslutas utmaningen jag startade den 8/10 och på tisdag är det månadsvägning. Mer om det då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar