..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

12 september 2012

Åkte...

...iväg igår eftermiddag till lekterapin på sjukhuset. De bjuder in till clownföreställning en gång i månaden för barn som på olika sätt har anknytning till barnkliniken. Dottern var överlycklig och sonen i sitt esse och ville inte sova. Han kroknade först efteråt då det var dags för fikat.

Efteråt åkte vi hem till mina föräldrar och blev bjuden på jättegod middag. Grillad lax, västerbottenpaj, smörstekt bladspenat (från min faster) med vitlök och dotterns rosa sås. Som en extra bonus fick jag med mig resterna och har en lika god lunch idag. Det kändes skönt med lite vuxensällskap för omväxlingens skull på en vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar