..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

18 september 2012

Nu...

...är jag på gång igen efter dryga veckan med orkeslöshet, huvudvärk och knas i kroppen.

Mycket piggare idag och har sovit som en stock. Jag ser fram emot att fixa och pyssla här hemma, så i tvättstugan hittar man mig idag och även i soffhörnet virkandes. Jag har ett gigantiskt berg av ren tvätt att bestiga och ett lite mindre berg att tvätta igenom, så göralös blir jag nog inte iallafall. Jag har fått en beställning på tovade tofflor och beställaren vill nog ha dom innan vintern kommer kan jag tro. Så det ska jag börja med idag.

Hösten visar sig från sin bästa sida och i eftermiddag ska dottern få cykla lite och jag promenera, vi passar på när lillnissen ska sova sin eftermiddagslur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar