..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

5 september 2012

Har...

...konfererat hela dagen idag.... med mig själv.
Det hela har gått ut på att jag försökte hitta många anledeningar till att inte promenera till kvällens föräldramöte och när det började storma framåt eftermiddagen var det klart, jag åkte bil! Jag hade egentligen världens chans med barnvakt mitt i veckan och allt, men så blev det inte.

Fyllde på med positiv energi på förmiddagen idag, ett härligt långt samtal med en mamma till en av dotterns förskolekompisar. Vi drack en kopp fika och tiden bara flög iväg. Många kloka tankar och funderingar avhandlades och en hel del skratt och tokigheter hann vi också med. Dagen har innehållit mycket, allt från tevligt fika och en effektiv dag här hemma med både tvätt, disk, fika, middagsgäster och föräldramöte. Känner mig fortfarande rätt pigg men tänker ändå natta mig tidigt och vakna som en solstråle i morgon, förhoppningsvis utan huvudvärk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar