..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

30 september 2012

Planeringen...

...inför veckan som kommer är klar. Vi har checkat av arbetstider, möten och gjort menyn för veckan. Ska nog gå att klämma in en och annan promenad också ser det ut som. Beställningen av tofflor kommer också att bli klar.

Åter igen har jag en förkylning som sveper genom kroppen, ungefär samma scenario som sist. I fredags hade jag blåsor i munnen och igår var det borta och hade ersatts av strävhet i halsen. I morse var jag matt i kroppen och har samlat en massa vätska men inget halsont, ska bli intressant att se om jag är frisk i morgon... en tredagars förkylning helt enkelt.

Vägning i morgon blir inte någon överraskning, jag vet att jag väger mer än sist eftersom jag har lagt på mig vattenvikt, brukar alltid göra det om jag är krasslig. Det blir bra när det släpper och jag går ner i ett rasande tempo istället inför sista vägningen i höstutmaningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar