..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

3 september 2012

Höstutmaningen...

...fortsätter och jag känner mig lika motiverad som jag gjort det senaste 1 1/2 åren och ännu lite extra nu tack vare höstutmaningen. Jag är inne på tredje veckan och det går BRA!

Veckans träningsupplägg ser ut som följer:
Måndag: Vila
Tisdag: Styrkepass
Onsdag: Långpromenad
Torsdag: Långpromenad
Fredag: Styrkepass
Lördag: Promenad
Söndag: Styrkepass + promenad

Förra veckan blev det som vanligt lite färre pass genomförda än jag hade tänkt, men fler än veckan dessförinnan. Gäller att sikta högt, eller hur är det man brukar säga...
Matmässigt har föra veckan fungerat jättebra, förutom besöket på McDonalds med den där konstiga huvudvärken. Maten behöver jag inte ens fundera på nuförtiden, är helt inne i LCHF och det bara flyter och allt faller sig naturligt.
Vägningen då? Jo totalt sen starten på utmaningen har jag minskat 1,3 kg. Skillnaden i kläderna och känslan i kroppen är jättestor, jag känner mig stark och pigg. Väldigt nöjd! Som vanligt har jag haft bättre siffror på vågen innan vägningsdagen (vet det eftersom jag tjuvvägt mig även denna vecka), men det räknas inte. bara fortsätta att jaga nya ental på vågen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar