..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

17 september 2012

Bra...

...resultat den här veckan och jag är jättenöjd!!

Vågen visade -2,6 kg idag från det att höstutmaningen startade och jag känner mig nöjd. Blev lite stressad när förra veckans plus dök upp, men släppte det ganska snart, eftersom jag vet hur jag ska göra och jag hade verkligen inte gjort något avsteg. Bara att fortsätta utan att gräva ner mig för ett ynka litet plus, för det var ju det det var, ynkligt litet i det stora hela.

Förra veckans träning är det ingen idé att jag nämner ens.... en endaste promenad och ett kort styrkepass var det jag åstadkom. I kroppen kändes det som att jag sprungit flera mil och kört riktigt hårt, men värken och tröttheten var ju något helt annat tyvärr. Den här veckan ska jag verkligen försöka mig på lite mer aktivitet eftersom jag mått lite bättre nu. Inget "träningsschema" utan det får bli som det blir. Maken är borta endast måndag-onsdag så det finns hopp om någon kvällspromenad och kanske ett gemensamt styrkepass här hemma i köket. Jag ska kanske ta och kombinera ihop ett riktigt jobbigt långt pass som vi kan köra tillsammans både onsdag och söndag, SÅ får det bli!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar